A New Holland Agriculture a Giro d’Italia 2022 kerékpárverseny hivatalos támogatója lett. A Giro d’Italia az évente megrendezett háromhetes, nagy presztízsű kerékpáros versenyek egyike, amely az adott évben általában a legkorábban kerül megrendezésre, és amit a Tour de France, valamint a Vuelta de España versenyek követnek. Először 1909-ben rendezték meg, az idei esemény immár a 105. lesz.
A verseny három hétig tart, teljes hossza 3410 kilométer. Huszonegy szakaszból áll, amelyek közül hármat bonyolítanak le Magyarországon. Az egyiket Budapest és Visegrád között, majd a fővárosban tartanak egy időfutamot, a harmadik szakaszra pedig Kaposvár és Balatonfüred között kerül sor. Összesen három napig tartózkodik hazánkban a mezőny, utána Olaszországban folytatódik a verseny. Május 9-én Szicíliából indul, és 29-én, több hegyi futam után Veronában ér véget. A speciális New Holland traktor a világ legjobb kerékpárversenyzőit kíséri végig Magyarország és Olaszország útjain.

A New Holland elnöke, Carlo Lambro fontosnak tartja a vállalat Giro d’ Italia iránti elkötelezettségét, mert az is az erőről, a kitartásról, a versenyről és az innovációról szól. A reklámértékét jelentősnek tartja, hiszen Olaszországban és Magyarországon is vidéki területeket érint a verseny, ahol a gyártó gépei fontos részét képezik a gazdálkodásnak.
A New Holland a T5.140 Dynamic Command traktor „rózsaszín” kiadásának bemutatására a 2022-es Fieragricola veronai vásáron, a Dalla Vecchia Group márkakereskedőjének standján került sor. A traktor speciális dizájnját, amelynek ötletét a versenyben vezető kerékpáros rózsaszín (maglia rosa) trikója adta, a CNH Industrial’s Design Centre munkatársai készítették.

„A tervezést a Giro d’Italia színpalettájára alapoztuk” – mondta David Wilkie, a CNH ipari formatervezési igazgatója. A vezető mezének rózsaszínjét használták a győztes teljesítményének és állóképességének jellemzésére, vagyis ugyanazokat a tulajdonságokat, amelyekkel a New Holland traktorok is rendelkeznek. A grafikai elemekben fekete színt is használtak, amely a versenyzők sebességét és a kerékpár kavargó küllőit idézi, erős vizuális kapcsolatot teremtve a Giro d’Italia-val.

Sean Lennon, a New Holland Agriculture európai alelnöke a szponzorálással kapcsolatban hangsúlyozta, hogy a New Holland jól ismert a kiterjedt értékesítői hálózatáról és a vevőkkel fenntartott szoros kapcsolatáról. Ezzel az együttműködéssel a Giro d’Italia három hete során a versenyt szenvedélyesen figyelemmel kísérő számos rajongóval és partnereikkel fognak együtt szurkolni. Velük lesznek az utakon szerte az országban, együtt fogják támogatni a világ legjobb kerékpárosait.

Carlo Lambro, a New Holland márkaigazgatója szerint: “A Giro d’Italia szponzorálása tökéletesen illik a New Holland-hoz. Az együttműködés ezzel a világszerte nagy érdeklődést kiváltó sporteseménnyel, amelyet a gazdálkodók is rendszerint nagy számban figyelemmel kísérnek, lehetőséget ad felhívni a figyelmet a márka innovációira és technológiai fejlesztéseire.”

Matteo Mursia, az RCS Sport értékesítési és kommunikációs igazgatója is nyilatkozott a szponzorálással kapcsolatban:
“Nagyon büszkén jelentjük be ezt az együttműködést a New Holland-dal. A Giro d’Italia az olasz vidéken halad keresztül, számos mezőgazdasági jelentőségű területet érintve, ezért ez egy ideális lehetőség az olasz kiválóság, az ipari körzetek, valamint egy olyan tekintélyes és történelmi márka bemutatására, mint amilyen a New Holland. Ez egy kiváló sport-, közösségi és kulturális esemény, amelyben örömmel osztjuk meg partnereinkkel az olyan értékeinket, mint a szenvedély, az érzelmek, az öröm, az erőfeszítés, de odafigyelünk a környezetre, a fenntarthatóságra és az emberekre is”.
A New Holland a Giro d’Italia hivatalos szponzoraként egy exkluzív, vándor Demo Tour eseményt szervez a gazdálkodók, a vállalkozók és a mezőgazdasági szektor szereplői számára, amely május 12-én, csütörtökön indul Gelából (Cl).

A Demo Tour a 105. alkalommal megrendezett kerékpáros verseny útvonalát követi és Gela után május 15-én Pisticcit (Pt), május 18-án pedig Aiellit (Aq) érinti. Május 20-án Jesi (An) lesz a soron, ahonnan tovább megy Észak-Olaszországba, ahol négy szakasszal fejeződik be: Castelfranco Emilia (Mo) május 22-én, Genola (Cn) május 24-én, Castagnole (Tv) május 27-én és végül Concamarise (Vr) május 29-én. A főszereplők a T7 Heavy Duty traktorok PLM Intelligence rendszerrel, a rózsaszín trikós T5.140 Dynamic Command™ és a metánnal táplált T6 Methane Power. Megtekinthetők lesznek az új speciális T4 F / N / V Stage V modellek, az új Pro-Belt változókamrás hengeresbálázó, az új TK4 Stage V és sok más gép a New Holland teljes termékcsaládjából.
A 2022-es Giro d’Italia a mezőgazdaság és a sport közös, nagyszerű ünnepe lesz.
Forrás: