Agrárközélet

750 család karácsonyát teszi szebbé a Lidl Adventi Meglepetés kampánya

Lidl Magyarország

Bár az év még le sem zárult, a Lidl Magyarország ezidáig rekord összegben, összesen 163 millió forinttal támogatta a rászorulókat, azon belül is elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekeket. Legutóbbi, karácsonyi kampányának köszönhetően több mint 3 millió forint értékben, összesen 750 hátrányos helyzetű családnak juttat el tartós élelmiszercsomagokat még az ünnepek előtt, azzal a nem titkolt céllal, hogy a nélkülözők asztalára is kerülhessen ünnepi menü. A Lidl ugyanakkor fontosnak tartja, hogy felelős vállalatként ne csak a karácsony közeledtével, hanem egész évben segítő kezet nyújthasson azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra.

A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése. Az idén 15. születésnapját ünneplő vállalat éppen ezért nem csak az ünnepek közeledtével tartja fontosnak a karitatív tevékenységet, amelyet jól mutat, hogy idén rekord összegben, összesen 163 millió forint értékben adományozott.

Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalási programja során elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekekre és családjukra fókuszál és a 2019-es gazdasági évet tekintve eddig összesen 116 millió forint értékben juttatott el számukra többek között ruhaneműket, élelmiszert, háztartási termékeket és eszközöket, technológiai eszközöket, kozmetikumokat, játékokat és egyéb, nem élelmiszer jellegű termékeket. Emellett a vállalat 2019 májusa óta havonta 5 millió forint, vagyis eddig összesen 40 millió forint értékű élelmiszerrel támogatta a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő, ápolásra szoruló gyermekek egészséges étkeztetését, amelyet a jövőben is folytatni kíván. A gyermekek mellett a kisállatokra is gondolt a cég és több millió forint értékben járult hozzá a NOÉ Állatotthon Alapítvány cicáinak és kutyusainak élelmezéséhez.

Az adventi, karácsonyi időszak ugyanakkor minden évben kiemelt fontosságú a cég életében. A szeretet ünnepéhez közeledve hasonlóan az elmúlt évekhez a vállalat arra törekedett, hogy minél több hátrányos helyzetű kisgyermeknek és családjuknak tehesse szebbé a karácsonyát. Az idei kampány során a Lidl vásárlói és social média követői egy különleges adventi kalendáriummal (https://lidljatek.hu/advent/) hangolódhatnak rá a karácsonyra. Az ablakok kinyitásával a nyeremények mellett érdekes és humoros tényeket tudhatnak meg a karácsonyról. A naptár azonban nem csak a játékosoknak rejtett meglepetéseket. Az áruházlánc 2019. december 1. és 15. között minden egyes kinyitott ablak után 10 Ft-ot adományozott, melyet végül tartós élelmiszercsomagok formájában adott át a Baptista Szeretetszolgálatnak, akik segítenek abban, hogy még az ünnepek előtt a lehető legjobb helyre kerüljenek a csomagok.

„Vásárlóinktól rendkívül sok pozitív gondolatot, szeretetet kapunk egész évben, és azt látjuk, hogy  örömmel térnek be hozzánk. Fontosnak tartjuk, hogy ebből merítve mi is visszaadhassunk, még pedig azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra. Az Adventi Meglepetés kampányunk eredményeképpen, a játékhoz csatlakozókkal közösen a Lidl Magyarország 3.034.500 Ft értékben 750 család karácsonyi készülődéséhez tud segítséget nyújtani.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Mit hozhat az új KAP ciklus? + podcast

2025. július 15. 16:10

A KAP átalakítása számos kérdést vet fel, ugyanakkor nehéz konkrétumokról beszélni. A BASF és NAK olyan platformot hoztak létre, ahol a témával kapcsolatos kérdéseket vitatták meg a meghívottak.

Gödöllőn kap új otthont a Mezőgazdasági Múzeum

2025. június 11. 13:10

Gödöllőre, a MATE területére költözik a Magyar Mezőgazdasági Múzeum. Az új létesítmény 2029-re készülhet el.

Akkumulátorok új élete: elindult a BASF új üzeme

2025. június 9. 13:10

A BASF új üzeme évente 40.000 EV-akkumulátor feldolgozására képes – kulcsszerepet kap az EU nyersanyagfüggetlenségi céljaiban.

Fügepálinka, aszú, libamáj – ilyen bonbont még nem evett!

2025. június 8. 13:10

Rekordszámú nevezéssel zárult a Brillante-2025 verseny, ahol a legjobb párlatok és pálinkás bonbonok is díjazásban részesültek.

A jövő ételeit 3D nyomtatóval és lézerrel "főzik" majd!

2019. január 19. 04:34

A gép nagyjából úgy működik, mint bármelyik más 3D nyomtató, kipréseli magából az összekevert élelmiszereket. A lézersugarak pedig a printelt élelmiszerekre irányulnak és pontos hőmérsékleten főzik meg az ételeket. Mivel az eszköz információval rendelkezik az összes alkotóelemről egyedi módon összekombinálhatja azokat.

Megbízhatóság és minőség: a legmagasabb szintű minőségtanúsítványt kapta a SPAR

2019. június 24. 10:47

Az önkéntesen vállalt IFS Logisztika kiépítését az üzlethálózat 2013-ban az országban elsőként kezdte el az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül a logisztikai folyamataiban, a tanúsítványt évről évre, immár hatodik alkalommal szerzi meg nagy biztonsággal.

Bíznak a müzli- és gabonapehely-gyártó vállalatban

2020. szeptember 2. 04:36

A Kellogg Company a reggelikhez fogyasztott gabonafélék gyártásában és forgalmazásában világelsőnek számít.

Bokashi komposztáló – Komposztálás 5 egyszerű lépésben

2022. szeptember 10. 06:34

Hogyan készül a Bokashi komposzt, és miért hatékonyabb ez a megoldás, mint a többi komposztálási módszer?