Megtetszett a Beyond Meatnek Kína. A vegán húsutánzatokat gyártó és értékesítő amerikai vállalat az Alibabával kötött partnerséget.
Az együttműködés keretében a sanghaji Freshippo üzletek polcain jelennek meg a brand termékei szombattól. A Beyond Meat először áprilisban tesztelte a kínai piacot, miután a Starbucks-szal kötött megállapodás keretében a kávézólánc kínai üzleteiben lehetett beszerezni vegán szendvicseket – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt.. A hír hatására a Beyond Meat részvények árfolyama 1,8 százalékot emelkedett.
A Beyond Meat elsődleges terméke a hamburgerekbe való húspogácsát helyettesítő, növényi alapú pogácsa. Növényi alapú kolbászt, marhahús és csirkehús helyettesítőket is készítenek. A termékek elsősorban sárgaborsó alapú fehérjéből készülnek és tavaly még rendkívüli népszerűségnek örvendtek a vegán fogyasztók körében. A Beyond Meatben egyébként Leonardo di Caprio, színész és Bill Gates, Microsoft-alapító is tulajdonos.
A cég utolsó negyedéve egyébként egész jól sikerült, amit részben azzal indokolt a vállalat, hogy a szupermarketekben és az élelmiszerboltokban egyre nagyobb az igény a növényi alapú húshelyettesítő termékek iránt.