Ma Magyarországon sokan úgy gondolják, hogy nincs lehetőségük előrébb lépni, és meg kell elégedniük azzal, ami van. Ez kifejezetten igaz vidéken, ahol sokan úgy érzik, lemaradnak a városi, fővárosi lehetőségekről - olvasható a Telekom új, Magenta 1-es kampányának koncepciójában.
A kommunikációs vállalat úgy véli, hogy a kép ugyan összetett, a problémák és a megoldási lehetőségek is sokrétűek, de a digitalizálódó világ több lehetőséget teremt mindannyiunk számára. Erre építették fel legújabb reklámfilmjüket, amiben a virágzó repce mellett egy keskeny nyomtávú traktor is feltűnik.
A Magenta 1 reklámsorozatra a Kreatív.hu hívta fel a figyelmet. Cikkünkben kifejtik:
A kampány első fázisa arra tesz kísérletet, hogy a megszokottól eltérő szereplőkkel, élethelyzetekben dramatizálja az előrejutás sikerélményét, a kampány további szakaszaiban a Telekom valós történeteken keresztül mutatja majd be, hogy a digitális mindennapok hogyan tették lehetővé a többre jutást szereplőinknek.