11℃ 7℃
október 28. Simon, Szimonetta, Szimóna, Júdás, Tádé
Agrárközélet

A tokaji bort és a mangalicát is bemutatják a szingapúri kiállításon

AMC Sajtóközlemény

Megnyitotta kapuit az ASEAN (Association of Southeast Asian Nations – Délkelet-ázsiai Államok Szövetsége) térség egyik legjelentősebb nemzetközi élelmiszer és ital szakkiállítása a Food&HotelAsia (FHA) Szingapúrban. A 2022. szeptember 5-9. között megvalósuló rendezvényen az Agrármarketing Centrum szervezésében Magyarországot 8 kiállító és a Hungarian Food Business Program képviseli.

1978 óta idén 22. alkalommal kerül megrendezésre a térség kiemelkedő professzionális eseménye, melyen legutóbb, 2018-ban csaknem 120 ezer négyzetméternyi területen, 76 ország 3.496 kiállítója teremthetett kapcsolatot 55.433 látogatóval. A dinamikus növekedésnek köszönhetően a hotel, étterem és vendéglátás kategória immár külön rendezvény keretében szerveződik. Az FHA-Food & Beverage hozzáférést biztosít a globális beszállítóknak a minőségi termékeket kereső vásárlókhoz, köztük a forgalmazókhoz, az importőrökhöz, a gyártókhoz és a kiskereskedőkhöz, valamint a résztvevők értékes betekintést nyerhetnek az élelmiszeripar fejlesztéseibe és jövőbeli trendjeibe is.

Szingapúr városállam saját piaca sem elhanyagolható, mindazonáltal fontos nemzetközi kereskedelmi központ: sok nemzetközi kereskedőnek van itt képviselete, akik a régió piacára innen szállítanak. Szingapúr tehát a térség többi állama felé elosztó központként is funkcionál (pl. a Fülöp-szigetek, Indonézia, Malajzia, Thaiföld, Vietnam). Összevetve Ázsia más országaival, a szingapúri fejlett üzleti infrastruktúra és környezet is elősegíti az eredményesebb üzletkötéseket. Emiatt az Agrármarketing Centrum harmadik alkalommal segíti hozzá a magyar agrárium résztvevőit a kedvezményes kiállítási lehetőséghez Szingapúrban.

Az 54 négyzetméteres magyar nemzeti közösségi standon nyolc magyar cég exporttermékei és a Hungarian Food Business Program kerül bemutatásra. A tokaji bort, a libamájat, a szuvidált galambhúst, a mangalicát, a magyar mézet, a „varázsszívószálat” és a gluténmentes snackjeinket is megismerhetik a látogatók. A Hungarian Food Business Program emellett lehetőséget nyújt a programban regisztrált magyar élelmiszerelőállító cégeknek a potenciális üzleti partnerekkel való kapcsolatfelvételre, hiszen a program szoftvere egyedülállóan összefogja a magyar élelmiszergyártókat és termékeiket, létrehozva ezáltal egy valós idejű, a világ bármely pontján elérhető, online élelmiszeripari katalógust és hazai gyártói bázist.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Földvásárlás előtt áll? Ezt a hibát ne kövesse el!

2025. október 8. 10:10

Magyarországon földet csak földműves vásárolhat – ehhez pedig szinte kötelező az aranykalászos gazda végzettség.

KÁN Egyetemi Napok: új irányok a növénytáplálásban

2025. szeptember 30. 11:00

A kaposvári KÁN Egyetemi Napok részeként idén is megrendezték a IV. Alkalmazott Növénytudományi Konferenciát, fókuszban a tápanyagutánpótlással.

Nemzetközi figyelem övezi a MATE új MSc szakját

2025. szeptember 15. 15:10

Elindult a MATE Haltenyésztő mérnöki MSc-je, amely a fenntartható akvakultúrában képez új generációt.

Von der Leyen terve: mi marad a gazdáknak?

2025. szeptember 11. 16:10

A Bizottság 300 milliárdos KAP-keretet ígér, védzáradékokkal. A termelők szerint a kockázat így is jelentős.

Moszkva szerint többé-kevésbé teljesül az ukrán gabonamegállapodás

2023. január 29. 06:38

Szergej Lavrov orosz külügyminiszter azt mondta, hogy "többé-kevésbé teljesülnek" a fekete-tengeri gabonakezdeményezés feltételei, amely megkönnyíti az ukrán gabona exportját a fekete-tengeri déli kikötőkből.

Kevesebb élő szarvasmarhát és juhot exportál az EU idén

2020. május 2. 10:47

A teljes élőállatexport-egyenlegben a szarvasmarha- és juh-export csökkenése mellet az élősertés- és baromfiexport-mennyiségek is mérséklődni fognak.

Keserves dolog ma magyar gabonát eladni

2023. november 1. 11:10

Kisebb tételeket vásárolnak a nyugat-európai malmok a magyar nagykereskedőktől, akiknek Olaszországban is keményen meg kell küzdeniük az olcsóbb ukrán gabonával.

11 millió palack: ennyi magyar bort exportált a Lidl tavaly

2019. szeptember 13. 09:21

Hatodik alkalommal rendezte meg a Lidl Magyarország a Lidl Wine Expo Hungaryt, melyet Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese nyitott meg. Az Expo célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai borexport elősegítése, támogatása, ami megoldást jelenthet a hazai borászatok számára is az egyre nehezedő külpiaci értékesítésben.