8℃ 3℃
december 9. Natália, Valéria, Filótea
Szőlő-Bor

Már elérhető a magyar bor hivatalos közösségimédia-oldala

AMC

Az Agrármarketing Centrum (AMC), szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel, Wines of Hungary - Personally név alatt indította el bormarketing tevékenységét közösségimédia-felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.

Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségimarketing-feladatokat – szoros együttműködésben az MTÜ-vel – az AMC látja el. Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary – Personally név alatt. A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern dizájnnak és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, https://bor.hu/ oldallaMár elérhető a magyar bor hivatalos közösségimédia-oldalal járul hozzá.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Ismét indul a Mathiász pályázat – alkosson Ön is!

2025. november 4. 10:10

A Mathiász Nemzetközi Lovagrend ismét pályázatot hirdet: tíz borászati témában várják az alkotásokat a jövő szőlő- és borkultúrájáról.

Terjed a szőlő aranyszínű sárgaság: két új borvidéken is kimutatták

2025. október 7. 10:50

Újabb két borvidéket ért el a szőlő aranyszínű sárgaság: a hatóság fokozott felderítést és szigorú védekezést rendelt el.

Fenntartható szőlővédelem: ragadozó madarak bevetésen

2025. szeptember 27. 14:10

Madárháló helyett ragadozó madarak védik a prémium szőlőt Sussexben – a brit borászat úttörő megoldása fenntarthatósági mintát ad.

Fenntarthatóság a pohárban: miért tér vissza a piquette?

2025. szeptember 10. 16:10

A piquette könnyű, alacsony alkoholtartalmú ital, amely a bortermelés melléktermékéből készül. Fenntartható és egyre népszerűbb.

Túl olcsón kerül piacra a magyar bor

2019. szeptember 23. 08:33

A probléma a megkérdezett piaci szereplők szerint összetett, a megfelelő marketing hiányától kezdve a mennyiségi és minőségi gondokon keresztül odáig terjed, hogy kudarcot vallottak a kitörési pontnak szánt fajták.

Jó évjáratra számítanak a szekszárdi borvidéken

2019. szeptember 30. 09:03

Az eddigi átlagtermés 80-90 mázsa, a fehér szőlőket 19-19,5-es, a kék szőlőket 20 feletti mustfokkal szüretelik, így musterősítésre valószínűleg nem lesz szükség Szekszárdon.

Eredményes a szőlő-bor kutatás-fejlesztési kiválósági központ létrehozása Egerben

2019. február 13. 14:47

A kiválósági központ kiemelt feladatai között szerepel a szőlő klón- és fajtahasználat újragondolása, innovatív növényvédelmi megoldások kidolgozása, továbbá a magyar szőlő és bor világsikerének előmozdítása.

Elfogadta az Országgyűlés az új bortörvényt - csökken az adminisztráció

2020. december 26. 04:36

A törvény célja a magyarországi szőlő-bor ágazat hatékonyságának, fenntarthatóságának és jövedelmezőségének javítása.