15℃ 2℃
március 7. Tamás, Perpétua, Felicitász
Agrárközélet

750 család karácsonyát teszi szebbé a Lidl Adventi Meglepetés kampánya

Lidl Magyarország

Bár az év még le sem zárult, a Lidl Magyarország ezidáig rekord összegben, összesen 163 millió forinttal támogatta a rászorulókat, azon belül is elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekeket. Legutóbbi, karácsonyi kampányának köszönhetően több mint 3 millió forint értékben, összesen 750 hátrányos helyzetű családnak juttat el tartós élelmiszercsomagokat még az ünnepek előtt, azzal a nem titkolt céllal, hogy a nélkülözők asztalára is kerülhessen ünnepi menü. A Lidl ugyanakkor fontosnak tartja, hogy felelős vállalatként ne csak a karácsony közeledtével, hanem egész évben segítő kezet nyújthasson azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra.

A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése. Az idén 15. születésnapját ünneplő vállalat éppen ezért nem csak az ünnepek közeledtével tartja fontosnak a karitatív tevékenységet, amelyet jól mutat, hogy idén rekord összegben, összesen 163 millió forint értékben adományozott.

Az áruházlánc társadalmi felelősségvállalási programja során elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekekre és családjukra fókuszál és a 2019-es gazdasági évet tekintve eddig összesen 116 millió forint értékben juttatott el számukra többek között ruhaneműket, élelmiszert, háztartási termékeket és eszközöket, technológiai eszközöket, kozmetikumokat, játékokat és egyéb, nem élelmiszer jellegű termékeket. Emellett a vállalat 2019 májusa óta havonta 5 millió forint, vagyis eddig összesen 40 millió forint értékű élelmiszerrel támogatta a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő, ápolásra szoruló gyermekek egészséges étkeztetését, amelyet a jövőben is folytatni kíván. A gyermekek mellett a kisállatokra is gondolt a cég és több millió forint értékben járult hozzá a NOÉ Állatotthon Alapítvány cicáinak és kutyusainak élelmezéséhez.

Az adventi, karácsonyi időszak ugyanakkor minden évben kiemelt fontosságú a cég életében. A szeretet ünnepéhez közeledve hasonlóan az elmúlt évekhez a vállalat arra törekedett, hogy minél több hátrányos helyzetű kisgyermeknek és családjuknak tehesse szebbé a karácsonyát. Az idei kampány során a Lidl vásárlói és social média követői egy különleges adventi kalendáriummal (https://lidljatek.hu/advent/) hangolódhatnak rá a karácsonyra. Az ablakok kinyitásával a nyeremények mellett érdekes és humoros tényeket tudhatnak meg a karácsonyról. A naptár azonban nem csak a játékosoknak rejtett meglepetéseket. Az áruházlánc 2019. december 1. és 15. között minden egyes kinyitott ablak után 10 Ft-ot adományozott, melyet végül tartós élelmiszercsomagok formájában adott át a Baptista Szeretetszolgálatnak, akik segítenek abban, hogy még az ünnepek előtt a lehető legjobb helyre kerüljenek a csomagok.

„Vásárlóinktól rendkívül sok pozitív gondolatot, szeretetet kapunk egész évben, és azt látjuk, hogy  örömmel térnek be hozzánk. Fontosnak tartjuk, hogy ebből merítve mi is visszaadhassunk, még pedig azoknak, akiknek a legnagyobb szüksége van a támogatásra. Az Adventi Meglepetés kampányunk eredményeképpen, a játékhoz csatlakozókkal közösen a Lidl Magyarország 3.034.500 Ft értékben 750 család karácsonyi készülődéséhez tud segítséget nyújtani.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Különleges magyar megoldásokat díjaztak, amelyek versenyképesebbé tehetik a mezőgazdaságot

2025. február 18. 14:40

Kihirdették a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit. A pályázók az agráriumhoz köthető problémákra keresik a választ.

EU-s agrárpolitikai konfliktust okozhat a lengyel elnökség

2025. január 28. 16:10

Lengyelország az olcsó brazil hústól és cukortól félti az uniós gazdákat. További agrártémák a vetőmag-szabályozás és az állatszállítás.

Több ezer állami ösztöndíjas hely vár a MATE-n!

2025. január 22. 15:10

A MATE minden hallgatónak magas szintű tudást biztosít. Az egyik legjobb agráregyetemen ösztöndíjas helyek várják a jelentkezőket.

Változás az AXIÁL Kft. vezetőségében

2025. január 16. 12:33

Az újonnan létesített részleg a vállalat vezetőségének munkáját segíti tanácsadással, döntéstámogatással a digitalizációs projektekre fókuszálva.

Bővült az élelmiszerek kiskereskedelme

2024. június 21. 14:10

A kiskereskedelem minden ágazatában forgalomnövekedést mért a KSH az egy évvel korábbihoz képest.

Olcsóbb lesz a marhahús Amerikában

2020. május 19. 04:36

Húsz-harminc százalékkal csökkenti a marhahús árát az Egyesült Államok egyik legnagyobb húsfeldolgozó cége, a Tyson Foods.

Megéri kézműves élelmiszereket vásárolni, vagy nem jelentenek jobb minőséget?

2024. július 8. 07:10

A felsőfokú végzettséggel rendelkezők jelentős hányadot, a jövedelmük 21 és 40% közötti arányát költik élelmiszerekre.

Fontos mérföldkőhöz érkezett az agrár-felsőoktatás - megalakult a MATE

2021. február 3. 04:37

A MATE célja Magyarország gazdasági és társadalmi fejlődésének elősegítése, valamint a vidék és a mezőgazdaság újjáépítése-fejlesztése kiemelkedő oktatási, kutatási, innovációs és tanácsadási tevékenységeivel.