A Fendt márka továbbra is igazi nehézsúlyú a német gazdálkodók körében.
A márkaismertség jelenlegi rangsorában a Bajoroszágban lévő marktoberdorfi központtal működő mezőgazdasági gépgyártó az első helyet szerezte meg két legjobb értékkel. A Fendt mind a márkaértékelés, mind a márkaismertség tekintetében az élre került. A szakmai rangsor reprezentatív felmérésen alapul. Ebből a célból 655 németországi gazdálkodót kérdeztek meg online a mezőgazdasági ágazatban működő cégekről. A Fendt a márkaértékelés során 10,64 pontot, az ismertség tekintetében pedig 96%-ot ért el. A válaszadók 0 és 12,5 közötti pontokat adhattak.
A Fendt szerint az elmúlt három évben folyamatosan javulni tudtak ebben a rangsorban. Ez látható az előző évhez képest is, amikor a márkaértékelésben 10,48 pontos érték volt az eredmény. A válaszadók számára a „kiforrott és meggyőző technológia”, a „minőség” és a „gépek megbízhatósága” szempontok a meghatározóak az értékelésnél.
„A Fendt termékeivel nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre és a megbízhatóságra, valamint professzionális ügyfeleink igényeire. De a fenntarthatóság témája is egyre fontosabbá válik”
– magyarázta Roland Schmidt, a Fendt marketingért felelős alelnöke. A cég stratégiája szerint a termékfejlesztést és a gépgyártást a fenntarthatóság felé optimalizálják.
„Csak innovatív és modern technológiával tudják a gazdálkodók és vállalkozók a jövőben fenntarthatóan, környezetbarátan és egyben gazdaságosan végezni munkájukat”
– tette hozzá Schmidt. A márkaismertségre és imázsra vonatkozó jó visszajelzések ösztönzik a termékpaletta következetes továbbfejlesztését – írta a német proplanta mezőgazdasági szakportál.