Zöldség-Gyümölcs

Tarolt a Syngenta lila paradicsoma Berlinben

Syngenta

A Syngenta új, lila YOOM™ paradicsoma aranyérmet nyert innovációs kategóriában a berlini Fruit Logistica kiállításon.

A YOOM™ rendkívül innovatív paradicsomfajta, amely könnyen felismerhető különleges lila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas „umami” ízben ölt testet. A YOOM™ paradicsommal változatos, egészséges és emellett rendkívül ízletes ételeket fogyaszthatunk.

„A YOOM™ pontosan az a termék, amelyet a fogyasztók keresnek az élelmiszerüzletek polcain: ízletes, egészséges és azonnal fogyasztható”, mondta a Syngenta vezérigazgatója, Erik Fyrwald. „A díj fantasztikus siker számunkra, gratulálok a Syngenta zöldség csapatának a kiváló a teljesítményért.”

A Fruit Logistica Innovációs díját (FLIA) az évente rendezett berlini rendezvényen adják át. A díjazottak közé azok a leginnovatívabb termékek tartoznak, amelyek megtalálhatóak teljes gyümölcs és zöldség áruellátási láncban, a termeléstől kezdve egészen az értékesítésig. Ezzel a díjjal a frisspiaci gyümölcs- és zöldségipar tíz legjobb innovációját tüntetik ki.

„A díj elnyerése fontos bizonyítéka annak, hogy a Syngenta elkötelezett az innováció iránt, azért dolgoznak kollégáink nap mint nap, hogy megfeleljenek a termelők igényeinek, akik olyan egészséges és ízletes zöldségeket termesztenek, amelyeket a fogyasztók szívesen megvásárolnak”, mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta, EAME Értéklánc vezetője.

A YOOM™ egyedi csomagolással rendelkezik. Alapanyaga fenntartható erdőgazdaságokból származik, amely megfelel a fogyasztók megnövekedett élelmiszer-fenntarthatósági követelményeinek. A YOOM™ paradicsom jelenleg Ausztráliában, Belgiumban, Dániában, Franciaországban, Görögországban és Spanyolországban kapható, de a termelési és a forgalmazási köre folyamatosan bővül.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Reggeli uborkás víz? Meglepő, milyen változást hoz

2025. december 11. 08:10

Egy egyszerű ital, amelyre milliók esküsznek. Kiderült, miért issza egyre több ember az uborkás vizet. A hatás meglepőbb, mint gondolnánk.

Nem akármi termett egy váratlan termőhelyen, az íze is fantasztikus

2025. december 10. 09:10

Újabbnál újabb növényi kultúrákat kell megszoknunk szokatlan helyeken, a mediterrán térség flórája lassan az egész kontinensen elterjed.

Ezért nem mindegy, milyen aszalt gyümölcsöt eszünk

2025. december 9. 11:10

Az aszalt gyümölcs koncentrált tápanyag és cukor egyszerre. Egészséges lehet, de csak akkor, ha tényleg tudatosan választjuk és fogyasztjuk.

Merész vállalkozásba fogtak a spanyolok, de bejött, és tarolnak a piacon

2025. december 7. 16:10

Miközben mi lassan elkezdjük a „nemszeretem” téli időszakot, a spanyol szamócatermesztők érdekes, bár kissé kockázatos vállalkozásba fogtak.

Rózsaszín burgonya lehet a jövő slágere

2019. május 29. 12:18

Mára szinte minden zöldségnövényből nemesítettek a szakemberek különleges színű, formájú egyedeket és ez a burgonya esetében sincsen másként. Cikkünkből megismerheti az Olvasó a Shetland Black, Fleur Bleue, Apache és a Blue St. Gallen különleges burgonyafajtákat.

Hosszú tenyészidejű gyökérzöldségek őszi talaj-előkészítése és trágyázása I.

2021. szeptember 21. 07:37

A hosszú tenyészidejű gyökérzöldségek közül az ipari, illetve tárolási sárgarépa és petrezselyem talajigényével kapcsolatosan osztunk meg néhány hasznos gondolatot.

Új stratégiákat követel a megváltozott piac

2022. március 25. 08:42

Az új piaci viszonyok közt a kertészeti termelőknek a tudatos költségelemzés és az intenzív gyakorlatok felé kell elmozdulni.

Együnk-e rendszeresen instant leveseket vagy sem?

2024. november 10. 10:10

A ramen olcsó, finom és könnyen elkészíthető étel. Az ezt fogyasztó ázsiai emberek, jóval magasabb életkort élnek meg, mint mi európaiak.